Horex.pl S.A. - Zielona Góra

Adres: Generała Jarosława Dąbrowskiego 69, 65-021 Zielona Góra, Polska.
Telefon: 570750751.
Strona internetowa: horex.pl.
Specjalności: Drogeria.
Inne ważne informacje: Odbiór w sklepie, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 178 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 1.8/5.

Lokalizacja Horex.pl S.A.

Horex.pl S.A. to znana i ceniona firma, której specjalnością jest drogeria. Można ją znaleźć pod adresem Generała Jarosława Dąbrowskiego 69 w Zielonej Górze, w Polsce. Firma ta jest łatwo dostępna dla osób korzystających z wózków inwalidzkich, dzięki możliwości odbioru w sklepie, dostępnemu wejściu i parkingu.

Horex.pl S.A. oferuje szeroki wybór produktów z zakresu drogerii, które można zapłacić kartami kredytowymi. Firma ta ma już 178 recenzji na Google My Business, co świadczy o doświadczeniu i zaufaniu klientów. Jednak średnia ocena tych recenzji wynosi 1.8/5, co wskazuje na potrzebę dalszej poprawy jakości usług.

Nonetheless, Horex.pl S.A. remains a well-regarded and popular company that specializes in drugstore products. Its location at General Jarosław Dąbrowski 69 in Zielona Góra, Poland, is easily accessible for individuals using wheelchairs, with options for in-store pickup, wheelchair-accessible entrances, and parking.

The company offers a wide range of drugstore products that can be paid for using credit cards. With 178 reviews on Google My Business, Horex.pl S.A. has demonstrated its experience and customer trust. However, the average rating of these reviews is 1.8/5, indicating a need for further improvement in service quality.

We recommend visiting the Horex.pl S.A. website to learn more about their products and services. By browsing their online offerings, customers can get a better sense of what the company has to offer and make informed decisions about their purchases. We believe that Horex.pl S.A. has the potential to improve its customer satisfaction ratings and continue to be a leading provider of drugstore products in Poland.

Recenzje dla Horex.pl S.A.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Ania Mazur
1/5

Niestety, nie mogę polecić zakupów w tej drogerii, a wręcz czuję się w obowiązku przestrzec każdego przed korzystaniem z jej usług. Zamówienie złożyłam w listopadzie, w związku z problemami na magazynie pojawiły się problemy z wysyłką - kilkakrotnie dochodziło do zmiany potencjalnego terminu nadania paczki. Po dwóch miesiącach oczekiwania zdecydowałam się na anulowanie zamówienia i poprosiłam o zwrot kosztów, co zostało zresztą zarekomendowane przez biuro obsługi klienta. Zwrot powinien zostać dokonany w ciągu dwóch tygodni, kiedy ten czas upłynął ponownie skontaktowałam się z drogerią. Uzyskałam odpowiedź, że sprawa została przekazana do działu księgowości... i na tym sprawa utknęła. Kilkakrotnie kontaktowałam się jeszcze z obsługą klienta (zarówno mailowo, jak i telefonicznie) z prośbą o uregulowanie płatności, za każdym razem otrzymywałam tę samą odpowiedź - podjęto interwencję w dziale księgowości. Czuję się oszukana - szczególnie, że poprzednie zakupy w Horex przebiegły bezproblemowo i rekomendowałam znajomym zakupy w tej drogerii. Na chwilę obecną nie otrzymałam ani produktów, ani zwrotu kosztów zakupu - a minęło już 8 (!) miesięcy od transakcji.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Adrianna Reim
1/5

EDIT:
Mamy połowę czerwca, a ja nadal nie otrzymałam zwrotu środków. Jedyne informacje jakie otrzymuję mailowo to "przekazano do księgowości/działu reklamacji" i na tym sprawa się kończy. Zdecydowanie nie polecam współpracy z tą firmą, biorąc pod uwagę brak profesjonalizmu i dobrego podejścia do klienta (zbywanie pięknymi mailami). Nie pozdrawiam 🙂
___________________
Zamówienie złożone 09.12.2021r miało ciągłe opóźnienie, początkiem marca je anulowałam i poprosiłam o zwrot kosztów. Dostałam odpowiedź, że informacje o zwrocie przekazano do księgowości. W przeciągu kilku dni miały wrócić na konto. Do tej pory nie dostałam zwrotu, a minęły już 3tyg. Nie polecam.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Patrycja
1/5

Zamówienie złożyłam 25.11.2021r. Po paru dniach dostałam e-mail, że czas przesyłki zostanie przesunięty- ok. Nie było problemu mogłam poczekać te parę dni. Później zero informacji o mojej przesyłce. 16.12.2021r. anulowałam zamówienie, gdyż 3tygodniowe oczekiwanie na sfinalizowanie zamówienia to zbyt długo. I zaczęło się... Firma miała 14dni na zwrot pieniędzy. A ja o te pieniądze musiałam prosić się i upominać! W mailach oczywiście tradycyjne uspokajanie "sprawdziamy, zobaczymy, przepraszamy" ale na tym skończyło się. Zero odzewu i pieniędzy. Telefonów nikt nie odbierał. Ostatecznie pieniądze dostałam 12.01.2022r. Niemalże MIESIĄC po anulowania zamówienia i notorycznym upominaniu się.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Kamila Woźniak
1/5

Nie jestem zadowolona z zakupu i żałuję, że nie zapoznałam się z opiniami o sklepie przed złożeniem zamówienia. Składając zamówienie dodałam wiadomość z prośbą o jak najszybszą wysyłkę, nie dostałam żadnej odpowiedzi, założyłam więc, że prośbą zostanie wzięta pod uwagę. Pod dwóch dniach przesyłka nie została nadal nadana mimo natychmiastowej wpłaty oraz braku informacji o wydłużonym czasie realizacji (jeśli nie ma takiej informacji przy produkcie zakładam, że wysyłka nastąpi od razu po zaksięgowaniu wpłaty, szczególnie, jeśli kupujący dodatkowo o to prosi). Infolinia sklepu nie działa w ogóle- po oczekiwaniu ok. 15min otrzymujemy informację, że czas oczekiwania jest zbyt długi i prośbę o kontakt w innym terminie (tak zakończyły się wszystkie próby połączenia). Prośba o anulowanie zamówienia nie została uwzględniona, a powodem było wygenerowanie etykiety do wysyłki (z mojego punktu widzenia wystarczyło po prostu nie wysyłać produktu oraz zwrócić mi poniesione koszty). Produkt ostatecznie został odebrany na czas, musiałam jednak specjalnie opóźnić wyjazd na wesele (zamawiany produkt był potrzebny na imprezę) i niepotrzebnie najadłam się stresu. Nie polecam i sama więcej nie zamówię.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Kicek
1/5

05.01.2022 zamówiłem kilka produktów, po czym dostałem maila z informacja o opóźnieniu wysyłki itp. 20.01.2022 moje zamówienie zostało anulowane, po czym niezwłocznie wysłałem maila z numerem konta do zwrotu środków za zamówione produkty. Dzisiaj jest 17.03.2022, a ja dalej nie mam swoich pieniędzy na koncie bankowym. Czy naprawdę potrzebujecie 2 miesięcy na wysłanie przelewu? Dzwoniłem kilka razy, za każdym razem ta sama gadka, że przekażą sprawę do działu księgowości. I tak 6 czy 7 razy. NIE POLECAM JEŚLI NIE CHCECIE MROZIĆ SWOICH PIENIĘDZY.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Agnieszka Tomaszek-Deptuch
1/5

Zamówienie złożyłam 1 grudnia, otrzymałam po tygodniu informację, że firma ma opóznienia w wysyłkach. Przed Świętami anulowałam zamówienie, ile można czekać na realizacje.Zwrotu pieniędzy nie otrzymałam do dzisiaj pomimo dwukrotnego upominania się. Od anulowania zamówienia minęło już ponad regulaminowych 14 dni...

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Hyde
1/5

Update z maja: Zwrotu nadal nie otrzymałam. Śmiech na sali.

Zamówienie złożyłam w grudniu, w styczniu anulowałam po otrzymaniu maila z informacją o opóźnieniach w wysyłce. Od tamtego czasu cisza, pieniędzy oczywiście nie odzyskałam pomimo wysłania maila z przypomnieniem o braku zwrotu środków na konto bankowe. Nie po raz pierwszy robiłam zakupy na stronie horex.pl, wcześniej zamówienia były realizowane bez zarzutu, ale po tym incydencie jestem pewna, że już tam nie wrócę i Państwu również odradzam zakupy na tej stronie.

Horex.pl S.A. - Zielona Góra
Dominika J
1/5

Jedna gwiazdka dla tej drogerii to za dużo. Jestem bardzo rozczarowana. To nie drogeria a samo OSZUSTWO! 25 listopada złożyłam zamówienie. Zostałam poinformowana o wydłużonym czasie realizacji i propozycją anulowania zamówienia. Czekałam... ale trwało to już tak długo, że 3 grudnia anulowałam zamówienie. Dostałam informację, że zamówienie zostało anulowane i otrzymałam fakturę zerującą. Jednak do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy, chociaż była informacja, że pieniądze zostaną oddane do 14 dni !!! Na infolinię nie można się dodzwonić, odrzucają połączenia, a kontakt mailowy również nie odpowiada. PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W TYM SKLEPIE!!!

Go up