SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz

Adres: ZIELONE ARKADY GROUND FLOOR, Al. Wojska Polskiego 1, 85-171 Bydgoszcz, Polska.
Telefon: 525154545.
Strona internetowa: sephora.pl
Specjalności: Drogeria, Perfumeria.
Inne ważne informacje: Odbiór w sklepie, Zakupy stacjonarne, Dostawa, Dostawa tego samego dnia, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Przyjazne dla osób LGBTQ+, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 172 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.4/5.

📌 Lokalizacja SEPHORA ZIELONE ARKADY

SEPHORA ZIELONE ARKADY ZIELONE ARKADY GROUND FLOOR, Al. Wojska Polskiego 1, 85-171 Bydgoszcz, Polska

⏰ Godziny otwarcia SEPHORA ZIELONE ARKADY

  • Poniedziałek: 09:00–21:00
  • Wtorek: 09:00–21:00
  • środa: 09:00–21:00
  • Czwartek: 09:00–21:00
  • Piątek: 09:00–21:00
  • Sobota: 09:00–21:00
  • Niedziela: Zamknięte

Informacje o SEPHORA ZIELONE ARKADY

W ZIELONE ARKADY GROUND FLOOR, Al. Wojska Polskiego 1, 85-171 Bydgoszcz, Polska znajdziesz SEPHORA ZIELONE ARKADY, sklepy specjalizujące się w drogerii i perfurferii. To miejsce jest idealne dla wszystkich, którzy są podciągający do nowych odżywczych produktów i exquisitej perfumierii.

Informacje kluczowe:

- Telefon: 525154545

- Strona internetowa: sephora.pl

- Specjalności: Drogeria i Perfureria z zakresu produktów drogericznych i perfurniowych.

- Odbiór: Sklepy oferują odbiór w miejscu.

- Zakupy stacjonarne: Możliwość zakupu produktów bezpośrednio w sklepie.

- Dostawa: Posiada opcje dostawy, w tym dostawa tego samego dnia.

- Uдоступность: Wejście i parking dostępne dla osób na wózkach.

- Przyjazność: Zakład jest przyjazny dla osób LGBTQ+ i akceptuje różne rodzaje kart debetowych i kredytowych.

- Inne informacje: Dobry układ parczy, umożliwiający płytę NFC za płatność mobilnie.

Opinie: Na Google My Business SEPHORA ZIELONE ARKADY posiada 172 recenzji z średną oceną 4.4/5. To potwierdza wysoki poziom zadowolenia klientów, co jest jeszcze więcej indykacją wartości oferty tej sklepu.

Wskazówki dla poszukiwania:

Jeśli jesteś zainteresowany nowymi produktami drogerii i perfurferii, <SEPHORA ZIELONE ARKADY> jest bezkwotnym miejscem, gdzie możesz znaleźć szeroki wybór produktów od znaczących marków. Sklepy oferują nie tylko opcje odbioru, ale również zakupy stacjonarne i szybkie metody dostawy, co jest idealne dla osob z pewnym rozmiariem transportu.

Rekomendacja:

Aby wygórnie skonsultować się z ofertą lub poznać najbliższy punkt sprzedaży, polecam wizytować SEPHORA ZIELONE ARKADY po stronie swojej strony internetowej na sephora.pl. Tam znajdziesz kompleksową informację, możesz zapytawać pytania i zainspirować się od ekspertów. Sklepy SEPHORA są nie tylko miejscem shoppingu, ale również ciekawnym punktem kontaktu z światem drogerii i perfurferii.

Wprawdę, SEPHORA ZIELONE ARKADY to miejsce, które powinno być na wszystkich listach potrzebnych sklepów drogericznych i perfurniowych w Bydgoszczy. Zawsze warto używać możliwości kontaktu i wymiany opinii z klientami, co podkreśla, że ten sklep jest nie tylko miejscem shoopingowego, ale także częścią społeczności, która warto opanować i podzielić się doświadczeniem.

👍 Recenzje dla SEPHORA ZIELONE ARKADY

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Panna K.
5/5

Jestem stałą klientką tego MIEJSCA i za każdym razem wychodzę stamtąd uśmiechnięta! Obsługa jak za dawnych lat, gdzie przed klientami rozwijano czerwone dywany.
Pani Magdalena, Pani Beata, Pani Ania to moje ulubione ekspedientki w tym sklepie. Zawsze uśmiechnięte, chętne do pomocy, pamiętają ostatnie wybory. Dziś wpadłam po drobiazg, ale i tak zostałam obsłużona przez Panią Magdę (na sklepie) i Panią Beatę (przy kasie) wg najwyżej staranności. Ledwie wspomniałam, że szykuję się do wyjazdu, a Panie w gotowości przypomniały mi o rzeczach które zawsze u nich kupuję na wyjazdy! Aż jestem w szoku, że pamiętają przy takim nawale klientów o takich drobnostkach!
I jeszcze ten flakon wody toaletowej przy kasie, którego nie omieszkałam wypróbować na sobie - do teraz przypomina mi o tej wizycie. Jeśli Zielone Arkady to tylko i wyłącznie ze względu na Sephora!

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Martyna
1/5

Obsługa na poziomie zera. Pani z plakietką kierownik\manager nie pamiętam dokładnego określenia ale osoba decyzyjna na zmianie zero uprzejmości czy dobrego obyczaju. Przy skanowaniu aplikacji, wyrwała mi telefon z rąk bo nie mogła go nabić, bez zapytania. Zero zainteresowania klientem, zero propozycji zapakowania zakopów ani nic. Sephora zielone Arkady to na pewno sklep do którego z przyjemnością nie idzie się na zakupy, odradzam w Focusie lepsza obsługa. Rozumiem, że praca z klientem bywa męcząca, ale tego typu wyrazy twarzy czy zachowania to sama bezczelność.

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Włodzimierz C.
1/5

Byłem ostatnio z narzeczoną w przedmiotowej perfumerii w Zielonych arkadach. Na wstępie na słowo dzień dobry, jedna z pań odwróciła się i udała zajęta gdy chciałem podpytać o jeden zapach z kolekcji Toma Forda. Jestem od wielu lat zwolennikiem kilu klasyków z lini Toma Forda - nie lubię eksperymentować ale nie zamykam się na nowe zapachy. Chciałem przetestować zapach na testerze a druga z pań tam pracujących powiedziała że jest zakaz „psikania na ręce” - o zgrozo cóż za brak komplementarnego szacunku i obsługi klienta. Nie chce się zniżać się do poziomu tej pani, ktora w wyraźny sposób taksowała mnie - ale mam na nadgarstku droższy zegarek niż pani półroczna wypłatę i niekoniecznie powinna w ten sposób pozycjonować klientów. Swoją drogą znajomość aplikacji, pytania odnośnie zamówień i promocji na stronie przyprawiają obsługę o białą gorączkę. Według mnie słowo promocja działa na panie zniechęcająco, od razu tracą zapał do obsługi i zbywają w chamski sposób klienta - czy to coś złego zapytać o promocje? Nie uważam tego za nic niestosownego. Konkludując - poziom pan na żenująco niskim poziomie w zakresie kultury osobistej, o profesjonalizmie nie wspominając. Zdecydowanie wygrywa obsługa online. Na całe szczęście rozwój AI przyspieszy utylizację zbędnych zawodów 😉

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Arkadiusz
5/5

Chciałbym wyrazić ogromne podziękowania i uznania dla obsługi, która wykazała się niezwykłą pomocą i profesjonalizmem podczas moich zakupów. Dzięki ich zaangażowaniu i fachowej wiedzy udało mi się znaleźć idealne kosmetyki i wyjątkowe zapachy dla moich koleżanek z pracy. Obsługa była bardzo uprzejma, cierpliwa i doskonale doradzała, uwzględniając różne preferencje i potrzeby (dość wymagający klient jestem). Ich podejście sprawiło, że zakupy były czystą przyjemnością. Polecam tę drogerię każdemu, kto szuka fachowej obsługi i najwyższej jakości produktów!

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Izabela
1/5

Podejście pracownicy Pani Beaty poniżej krytyki
Pretensjonalna zmanierowana z łaską obsłużone zajęte obgadywaniem gości salonu i rozmowa z koleżankami z lady
Szkoda że totalny brak kultury i szacunku wraz z podejściem do klienta
Brak kultury kupowałam dodatek do prezentu dla chrześniaczki gdyby nie logowana torebka premium i ubrania to z pogardą patrz dlaczego ktoś jakaś określona kwotę pozostawia poniżej 500zl
Zamiast negatywnie do klientów i pogardą niech schudnie i coś reprezentuje soba patrzą na jej wartości próbuje zrozumieć tok myślenia tej kobiety
Wstyd kogo zatrudniacie

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Agnieszka N.
1/5

Pierwszy raz piszę tego typu opinię, ale niestety sytuacja z dziś, czyli z 03.12.2024 mnie do tego zmusza, ponieważ była po porostu niedopuszczalna. Przyszłam do perfumerii w okolicach godziny 17 po odbiór opłaconego z góry zamówienia Click&Collect z zestawem zapachów Kayali zakupionych na prezent, który niestety z powodu niedopuszczalnej niekompetencji i braku elementarnej kultury osobistej obsługi, nigdy nie trafi do rąk osoby mi bliskiej. Początkowo sytuacja przebiegła bezproblemowo - po podaniu numeru zamówienia perfumy zapakowane na prezent zostały mi wręczone do rąk. Niestety, nad czym teraz głęboko ubolewam, założyłam, że zespół perfumerii Sephora składający się z minimum 3-4 osób przy kasach, jest profesjonalny i pozwoliłam sobie zadać pytanie. Zapytałam konkretnie o punkty w aplikacji, które pomimo dokonywanych przeze mnie zakupów nie naliczają mi się na koncie. Żadna z 3-4 Pań nie potrafiła odpowiedzieć mi na to podstawowe pytanie dotyczące obsługi aplikacji sklepu, w którym pracują. Nie uzyskałam żadnej konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Odebrałam to wręcz tak, że obsługa wie na ten temat jeszcze mniej ode mnie. I co najgorsze - któraś z Pan podczas tej totalnie nieprofesjonalnej próby udzielenia odpowiedzi na moje proste pytanie, po prostu ANULOWAŁA sobie moje zamówienie bez mojej wiedzy i zgody. Tu pragnę podkreślić - rozumiem, że błędy się zdarzają i naprawdę nie należę do osób awanturniczych. Jednak to jak zostałam przez Państwa potraktowana jako klient jest po prostu niedopuszczalne. Po pierwsze - żadna z Pań mnie za tę sytuacje nie przeprosiła. Słowo przepraszam nie padło z ust NIKOGO. Usłyszałam jedynie od kierownika zmiany Pani Magdaleny, że: ,,rozumiem moje wzburzenie, ale to nie ona anulowała moje zamówienie”. Czyli osoba kierująca zespołem nawet nie poczuwa się do odpowiedzialności za błędy zespołu, którym kieruje. Farsa. Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak skumulowanym brakiem podstawowej kultury osobistej. Z tak zdawkowym i bezczelnym podejściem do klienta. Z tak rażącym brakiem podstawowej wiedzy na temat świadczonych usług. Z tak ostentacyjnym brakiem zaangażowania w wyjaśnienie błędu, który zaistniał z winy obsługi. Żadna z Pań nie potrafiła obsługiwać aplikacji Sephora, wiedza zespołu na ten temat była zerowa, a przecież obsługują Państwo zamówienia Click&Collect. Żadna z Pań nie wyjaśniła mi wprost szczerze i uczciwie sytuacji, do której dopuściła w wyniku własnej niekompetencji - nikt nie przyznał się do winy, nikt nie zaoferował żadnej alternatywy. Zmarnowałam jedynie czas na to, aż Pani Magdalena podejmie łaskawie próbę wyjaśnienia sytuacji na infolinii, co też nie doszło do skutku w żadnym stopniu. Wyszłam więc z perfumerii bez prezentu, za który zapłaciłam i który miał zostać jutro wręczony. Wyszłam bez żadnych konkretnych informacji, o które prosiłam, ale których nikt nie potrafił lub nie chciał mi udzielić. Wyszłam bez pieniędzy i bez żadnego potwierdzenia tego, że pieniądze zostaną mi zwrócone. Zespół nie potrafił mi dać nawet jakiegokolwiek potwierdzenia tego, że to zamówienie zostało naprawdę anulowane i że pieniądze wrócą do mnie na konto. Spędziłam w sklepie bardzo dużo czasu, a do teraz nie dostałam żadnej wiadomości z potwierdzeniem, że zamówienie zostało anulowane. Na moje wyraźne rozczarowanie zaistniałą sytuacją i proste pytanie zadane do Pani Magdaleny (osoby przedstawiającej mi się jako osoba decyzyjna, zastępca kierownika, Pani Anny) - jak zamierza zakończyć tę sytuacje, usłyszałam tylko zdawkowe i wymuszone - rozumiem Pani rozgoryczenie… Ja natomiast nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem braku empatii, taktu, profesjonalizmu i kultury, jakimi to brakami odznacza się Państwa personel ze sklepu w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy. Nie powiedziano mi nawet konkretnie do kiedy pieniądze wrócą na moje konto… Poczekam chwilę na to jak sytuacja się ostatecznie zakończy, jej finałem podzielę się już jednak nie tutaj, tylko na profilu na instagramie, ponieważ nikomu nie życzę by został tak przez kogoś potraktowany… Wstyd Sephora, że firmę reprezentuje taki personel.

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Kasia K.
1/5

Wiele do życzenia pozostawia obsługa Magdy w okularach. Podkład źle dobrany, nie chętnie dała próbkę. Ale kupiłam podkład bo zapewnił że jest idealny okazuje się że jest za ciemny o wiele tonów… gift hmmm nie dostałam żadnego. Wybrałam swój ulubiony perfum odwodzila mnie żeby nie brać go. To nie pierwsza taka sytuacja z tą panią. Omijam szerokim łukiem gdy jest ona na zmianie.

SEPHORA ZIELONE ARKADY - Bydgoszcz
Yana C.
3/5

Dziś byłam w sklepie, przy pierwszym wejściu wysoka Pani blondyneczka patrzyła , póki coś szukałam , znalazłam róż , którego się nie okazało do sprzedaży , a w odpowiedź na „może jest zamiennik?” usłyszałam tylko „nie”, dalej sama o coś pytałam . „A może jest online?” -„wątpię” . Dziewczyny , musicie coś zaproponować na zamianę , a nie tak , że klientka sama proponuje , oby konsultant pokazał. Drugi raz przy tej Pani szukałam kremu , właśnie też żadnej reakcji , obserwowała chyba mnie ta Pani, póki łaziłam po półkach , świetnie , 10 pkt 🤣

Go up